12/15/2010

kalau pepagi tajuk hot cenggini ley tak...

hahha....tajuk sajerk jerk nk gelabah gitu.....ok setat citer....berangin sikit dari semalam aku nih...ok memule introduce diri dulu...aku ader lah seorang yg cool...relek...tak gelabah....pendek kate coolll lah...tapi itu aderlah dalam situasi kerje....supaya nyer aku takder la nmpk bodoh biler ader benda kelam kabut....ok...biler kat luar lain pulak yer....kat luar....hot tempered sket la....kat tgh jalan nfgah drive ker lagik la aku panassss jerk bile org tetibe wat hal gile kat tgh jelan...contoh duk lane kanan tapi bwak kete 60km/j kalah siput sedut...hah...lagik satu lau tetibe masuk tanpe signal ngan kete aku rapat2 ngan kete dier...ok...siap memang aku hon tak benti2 la...ahhah...tapi aku takde la kejam smpi nk baling batu bata kat kete dier...miahahha....denagn erti kate lain bawak kete ikut la peraturan....aper ko igt jalan tu ko sorang jerk ker gune...hahha...eh naper byk citer pasal kete n jalan raya nih...hahhah....ok berbalik citer asal.....biler kat tmpt kije....aku paling tak suke....org yg....teeeet....ahahha...org yg kelam kelibut tak tentu pasal....sbb aper...biler dier wat cenggitu dier akan wat org lain juge kelam kabut cam dier...cam hangguk....relekkk la...klu kije camtu stress la oiiii...eh emo lak....pastu aku tak suke org tu lebey2 lak...eh macam ko pulak yg bos...eh.....eh...byk cekadak ko kan....nk arah2 aku lak kan......lagi ader lah.......paling tak suke....waaahhhhhh lagak lebey dari bos aku yg jusa c......cehhhh...org cenggini boleh blahhhhh......arrrghh migrain dowh ader org cenggini kat opis........aku yg memang payah nk stress tak pepasal stress ngan org cenggini....aduiiiiii...tapi takper...aku kan cool....relek...jadi utk menghilangkan rase stress tu.....haruslah org yg cenggitu disound n bagi sentapkan...aper ko igt aku nih haperrrrr....miahahahh...eh...emo lahgik....hahah....ok sekian....


p/s: saya suke bos saye...sebab bos saye cool gak cam saye...hahah giler perasan!!!

4 yg tulis:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

wei..
ko boleh tak buat perenggan-perenggan?
sakit mata do nak baca ni.. hiks...

:.nick.: said...

ala k...aku tak suke perenggan nih...dah cam karangan dah...hahhahahhahah

eima said...

betui tuh ...tak tulis cam ni ... aku kena baca berulang kali ayat yg sama kadang tuh ...
sila buang word verification tuh ....hehe

aku emo memanjang ....hehe

:.nick.: said...

...trade mark tu...aduyaiiiii....dier otomatik nk tulis gitu...haha

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger