2/16/2011

setakat org cam ko ader aku kesah ker....!!

dah takder dah...sumer entri kali nih ader lah seriyes...seriyes.....cehhh igt aku heran ngat ker ngan org cam ko nih hah.....setakat ko pakai kasut tumit tinggi menggunung walhal ko tak setinggi maner pom nyer haaa....setakat ko pakai baju kebaye yg org lain pom berlambak2 pakai....setakat ko pakai lipstik pink...cehhh...org lain pon ader la....setakat ko pakai maskara smpi nk gugur bulu mater ko tu.....eyeshadow pom tak pandai nk pakai...lagi igt aku nk heran n kesah pasal ko...mengabiskan mase aku jerk layan ko nih....dah la ari2 ko duk pakai baju tebal aper org cakap baju sejuk....padahal panas kemain kat luo tu...pebender la ko nih...hoh nasib ko la...saper nk heran sangat ngan ko tu haaaaahhh!!!!
-
-
-
-
-
-
-
menyampahlah aku
-
-
-
ngan dier nih
-
-
-



nih ingat aku herran ngat ker ngan pompuan kat atas nih..korang kenal ker pompuan nih saper....pompuan nih aderla   AKU...hahha...jadi aper lah sgt aku nk heraaannn....kakakkakakkaka......sah aku dah meroyan tahap puake dah nih....hahahha

7 yg tulis:

ANIS DIYANA said...

hahahaha...
ingtkn saper..
rupanya kak sendri..
di sini saya ingn mengaku bahawa sudah tertipu..
huhuhuh...

:.nick.: said...

ayarkkkkkk...adoiiii gelak lagik

Yellow 2 Sweet said...

loooorrrr... ko apesal.. ngutuk diri sendiri pulok??

nick said...

hoh dari duk ngate org lain baik ngate diri sdiri...ahhah

Liz said...

huh ingatkan ko marah sapa tadi terkejutz badak aku baca post ko ni ahahaha...memang dah tahap meroyan dah ko ni hahhaa...

Ujang9897 said...

gila..hahahaha

nick said...

hahah ujang gilo

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger