2/17/2011

sayer dah nk jadik baik.....isk...isk (entry utk ujang dan Nazirulhazwan)

uhuk...uhuk....sedih jap...ok gumbire kembali...wataa!!!!hahah...takder la..kali nih tajuk tu memang btol2 dah...aku dah tak kene kan korang lagik...dah takde dah gimik ngan tajuk yg maha ingin tahu dan biler dah tahu rase cam nk bagi penampar...kakkakaka...adoi la...aku berehat kejap utk menrelekskan jari jemari aku...n mulut aku yg duk asik gelak guling2 dari semalam...nyahahah...lagik2 pulak ader pulak blogger name si ujang tu duk ngomen sambil tggalkan kentut ddier...perghh memang aku tak ley blahhhh....lagik la pulak tak ley blah bile abg ben siap kasik anugerah entry terbaekk kat mamat tu...perghh lagik aku jeles cam gaban...nyahahhaha...tapi kenape aku jeles...cisss aku jeles sebab si ujang telah jadik blogger pujaan ramai...cisss...muntah darah jap...sekian...

6 yg tulis:

Ujang9897 said...

wahahahaah...bila masa la aku jadi pujaan ramai..

pujaan heliza ada la kot....


*pengsan

:.nick.: said...

tgk ko lagik....eh dah namernyer entry utk ko kan...nyahaha....

muntah jap**

darxniq said...

hahaha...ujang poyo!!...

rase nk sepak ujang laju2**

:.nick.: said...

laju2 sepak ujang...nyahahhaha...versi terbalik

eima said...

wahhh nick ....
enjoy ek ko skrg ...
pesal aku yg bz ...

:.nick.: said...

enjoy time bos takde jerk weh....lau ado takde nk enjoynyer pom...hahah

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger