2/08/2011

sajerk nk cari pasal cenggini la...

hoh sebelom aku ke citer yg no 3...kuikui...ari ni dimulekan ngan entri amarah...demm...aku bukannyer suke2 ati nk marah or bad mud hokeyyy....aku benci la org yg duk sibuk tak tentu pasal...eh suke ati aku la nk buat aper lam bilik haku nih lau bos aku takde....yg ngko duk amik kisah ngat naper...yg penting aku tak ke hulu ke hilir...duk termenung kat tempat org lain ker....aku PA ngko ke.....demmm sungguh la manusia jenis nih...meluat ...serious aku meluat ngan perangai cam monyet nih...ops terlebey suda,..kan aku kuarkan kenyataan yg memalukan baru tau..ops...jangan2...nanti tak tau nk letak muke kat maner pulak kan...aku bukan lah kejam macam ngko....ah malas nk layan org gilerrr gini....sekian

p/s: EHEM...EHEM...KONTES DAH NK DEKAT TARIKH TUTUP NIH ...SESAPA YG NK JOIN LEY LAGIK NIH...MANE LA TAU KAN DAPAT KONTEK LENS PREE...TYIEEEHAA...SKANG DAH ADER LEBIH 70 ORG YG JOIN...THANKS PADE SUME2 YG JOIN...I LAP U LAHHHH!!!

6 yg tulis:

apezs shah said...

salam

lor kak nick jgn marah sgt..
tapi jap.. siapa yea?

nick said...

hoh..tu die tu...dier tu

eima said...

kak jgn marah2 ye ...
tak elok utk kesihatan ...
kak bila nak anto adress ni ..
ai nk pi pos dah ...
mls aku nk godek dlm directory cr nama ko ...hahha

nick said...

ceh...nk pos jugak ker...padahal sejengkal jerk ngan aku...hahhah....ko nk alamat maner..rumah aku ker opish...opis tak yah la....ngegade jerk ko...aku bg umah aku jerk...miahahha

Yellow 2 Sweet said...

hahaha.. mok nik dah ngamuk.. betul2! aku pun setuju... bengang kalau orang persoalkan aku camtu.. kita PA, kita jaga bos kita lah!!

Liz said...

apa kes nih...hihi...

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger