2/10/2011

Ifa Raziah Maafkan Orang Yang Menghina Dirinya, Motif?

cis....aku terlibat ngan dunia artis lak...cam tak caye..takder la sebab lately nih ader dgr isu hot ifa raziah nih...giler kentang...memang kaw2 dier maki org...takut pulak aku ngk....adoyaiii...pastu siap cakap dier dah maafkan org2 yg duk hina dier...watta!!!masalahnyer skang dier yg maki org...aper kejadah pulak dier nk maafkan org...patotnyer dier la yg mintak maaf ngan org...gile dunia jaman skang......aper hal pulak nk hormatkan artis bagai...baik aku hormatkan mak bapak aku...kuikui...cube korang ngk nih...lau tak puas hati lagi ngk  pulak kat sini dan di sini......perghh lau korang bace...memang rase nk sepak jerk muke dier...



Ceritanya, Ifa Raziah sebentar tadi telah mengumumkan bahawa dia telah memaafkan segala kejian & hinaan yang dilemparkan kepadanya. Okay, kami lihat dari aspek Ifa, memang satu langkah yang baik.
Tapi lain pula cerita, adakah Ifa Raziah meminta maaf daripada orang-orang yang telah dikejinya? Rakan media Beautifulnara melaporkan bahawa bukan sahaja Ifa Raziah menyembur Safura, malah followers Twitternya turut disembur dengan pelbagai kata-kata berunsurkan hinaan. Kami enggan cakap, anda baca, anda nilaikan.

Jangan berlagak saint, bidadari bagai kalau masih tidak meminta maaf daripada followers Twitter, make it public! Walaupun Ifa Raziah ada alasan sendiri, namun kami berpendapat itu bukan tiket penuh untuk dia melepaskan diri daripada kontroversi.
"Saya cakap begitu untuk mengajar mereka yang kurang ajar agar menghormati artis dan jangan terlalu merendah-rendahkan golongan artis yang mereka tidak suka. Saya kecewa dengan segelintir manusia yang tidak minat dengan seseorang artis dan mencaci artis tersebut. Jika mereka tidak suka dengan saya tolong jangan campur urusan saya. – Ifa Raziah."
Masalahnya, siapa yang merendah-rendahkan golongan artis kalau bukan artis itu sendiri? Meraung tak pasal-pasal, lepas itu nak ajar peminat pula, cis!

sumber: ohbulan

5 yg tulis:

Yellow 2 Sweet said...

pehh... aku pun emo. boleh dia cakap orang anjing n babi.. s**l tol

~queraiza cullen~ said...

setuju sangat..ahhaa

~queraiza cullen~ said...

setuju sangat...hahaha

lezaqasandra said...

perghh panas panas...huhu

Stair Contractors Hartford said...

Great reading your blogg

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger