2/10/2011

kalau tak caye tgk nih...

nah nih dier bukti...hahah...bukti aperkah...nih la buktinyer...mesin fax lam bilik aku nih bukannyer cam tunggul kayu duk jerk situ tetibe toner abih.....aper igt aku nih giler ke nk telan toner fax...ehem....terlebey suda...ahaksss...ade aku kisah ker....nih la dier...giler kentang banyak kkan...niih baru ssikit...lom lagik smpi tgh2 bulan...satu kotak kertas A4 tu ko...satu kotak tu  ader 5 rim yer tuan2 dan puan2....korang byang kan...tak ker toner fax tu abih sekelip mater jerk.....seminggu satu aderlah wajib.....tgk gmbr2 nih...






 sile tgk..kejadian cenggini berlaku aper bile toner abish....sekali gus ko dier dtang biler aku dah top up toner fax tu...pergh......eh bukan aku yg malas nk topap toner tu....eh bukan....eh biasa la.....ader org igt aku bawak balik umah kot toner fax nih buat lauk makan ngan nasik kan....sebab tu la kejadian cam nih salu terjadi....pastu aku la macam org giler jawab tepon org duk tanyer fax rosak kah...naper tak dapat...kene marah pom ader...cehhhh....senang citer lau tak tau kedaan fax nih ...byk maner org gune...byk maner org yg antar fax tru fax aku nih....jgn la duk bantai cakap ikut suke mulut ko jerk....ko amik fax nih skang letak kat tempat ko tgokkkkkkk....!!!!hahah....

p/s: citer pasal fax aper kejadahkahhhh!!!

2 yg tulis:

Liz said...

wahh wah wahhh bagus bagus...huhu...cemerlang la ko pasni lalalaa~

Yellow 2 Sweet said...

wah wah... apasal ni nik? tetibe citer pasal mesin faks ni? ade org cakap kebas toner pejabat ker? Aku pun dulu pernah tanggung kerja ko.. Peehhhh kuatnyer mesen tu makan kertas ngan toner.. lagi-lagi hujung bulan dengan pertengahan bulan sebab sekolah2, JPN & PPD satu malaysia hantar Laporan bil..

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger