2/27/2011

eksotik ker makanan ginih..

hoh..yer sume dah tau...en suami sayer aderlah seorang penjual beger pade malam ari...macam2 jenis beger dier jual...tapi dalam macam2 beger dier jual tu...satu jerk aku tak makan...ienyer adelah...BERGER ARNAB...owh tidak..aku tidak sampai ati nk makan arnab yg comel2 ...gebu2...manej2 itu...wohooo...tapi nk dijadikan citer...pada satu pagi aku wat brekpes menggoreng dging2 beger en suami aku...yer lah...dah daging beger dier tu sumernyer samer...jadik aku pedulik haper...aku goreng la sepuas ati aku....hah...makan sedap giler....memang sedap la daging2 tu...kene la cicah ngan cilisos dan blekpeper...mabeles.....pas makan aku cam meragui satu  benda...kenape daging nih sgt sedap lain macam...makannn lagik tanper henti...pastu petang en somi balik...ngah dier kemas2 brg niagee....eh yang...mane pegi dging arnab...aku jawab ar..ade lam peti ais la...mane ade..nih dah tggl satu dah nih..semalam ader due keping lagik....hoh...aku lari selaju2nyer...hoh...aku pom tanyer la...caner ghuper dging tu...en somi pom jawab...dier kaler putih cam daging ayam jugek....hah....TIDAKKKKKKK!!!! selambe laki aku gelak guling2...dan aku pom selambe loya nk muntah....ayarklkk...sekian...

sape nak tau caner ghupe bentuk  dan kat ne stall beger en somi aku  moh tekan sini stall en somi

6 yg tulis:

♥sophie♥ said...

hahahaha ;DD sedap sedapp penah mkn sekali ;DD

eima said...

ko kejam nick..ko kejam .....

Ujang9897 said...

hahahaahha,,, kejamnya mkn arnap...hehe


katner meniaga burga, nak gak singgah

nick said...

walaweyyyyy...jang...sile g jang,....kat sri kembangan taman equine

azura samsuddin said...

xpenah makan tp along zura ckp mmg sedap sbb die penah makan hehehe

Bandar Putra Permai Resident said...

Salam..Jemput sertai Forum komuniti Bandar Putra Permai di
E Komuniti Bandar Putra Permai dan dapatkan info terkini kejiranan, aduan, cadangan, iklan servis dan perkhidmatan anda.

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger