1/27/2011

ini lah die...BEGER..

inilah dier anak kambing saye...ewahhh!!!ceh meraban pulak ....dah petang2 gini hapdet sektol due ok gak kan...ari tu kawan ade nanyer..hoh kat maner la en suami ko jual beger...nk tgk ghupe paras stall beger en suami sayer .....ni lah dier...hahhaha...

 thumbs up utk oblong...memang mantopp rase dier...nyahahha


 en hubby berbual mesra ngan pelanggan...hahah...aperkahhh!!

 poey beger...sempene name en suami


hah tu la dier stall beger en suami saya...hahha...duk amik gmbr semalm..wat per amik gmbar stall nih...miahhah...aku jawab la ...nk promote...hahha....kejadahakah promote stall beger...bukannyer org dari kelantan terus dtg sini beli...mihahha....eh...eh...maner la tau org2 kat sri kembangan nih kenal stall beger nih...heheh...tapi beger en suami sayer hanye di buke belah malam jerk...lepas maghrib...siang dier kije lain....kirenyer ini ade lah side income sahaje...daripada en suami duk melepak tak tentu pasal...baik dier niage gini ...lgi pulak en suami memang obsess tol la ngan niage...heran haku...tak penat ko aper dier nih....balik umah dah smpi dekat kul 7mlm....semayang maghrib terus g stall....adoiii ...tutup kul 12 mlm...ahaks...jadi aku sbagai bini yg bagi sapot penuh harus la turun padang gak...hahah...ceh nk jugeeee!!!aku biasa turun kul 9 mlm gitu...buat teman membantu en suami tersayang...ecehhhwahhh....

yer la di sebalik kejayaan lelaki ader wanita di sebaliknyer.....wahhhhhhh...ayat kemain tak ingatttt...hhahahh...maap la aku lau dah kehabisan modal gini...citer pasal stall pulak...hahha...maner la tau ader yg tering nk makan beger gini selain dari beger mekdi tu kan......hahhah....sekian entry beger...

5 yg tulis:

Yellow 2 Sweet said...

Ok, gamba dh tengok.. nak tengok peta pulak..

nick said...

cehhhhh....melampauuuui batas...hahahhahahhaha

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

woahhhh my cousin ad y dok kt sri kembangan tuh...tp jrg g sne. hihi lapo lak. terase nk mam burger ;))

Ujang9897 said...

area mane ni

nick said...

sri kembangn dekat nggan giant tapi sebelom giant..harahart

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger