1/03/2011

saye kembali...

wohoooo....lamer gilak haku tak tulis blog ...hahha cam biasa...bile tahap kemalasan berada di tahap maksima cenggini la...hahhah/....oh tidak...tidak...sebenarnyer haku cuti la semenjak due menjak nih...tu ibunda tercinta ader kat umah......jadi wajib la amik cuti utk bawak mak i g jejalan...bukan salu pom kan...nk arap aku balik jarang2 nau...al maklum la biler dah ader en suami nih kan...ehem22....arap maklum......bawak ibunda ku jejalan merata tempat ko...tahun bru pom aku heret jugak dier kuar g i City tu ha...pastu bawak g melaka...pastu bawak g JB plak...hah amik ko...best tol bile jejalan ngan ibu tercinter nih.......uhuhuhu...rindu tau...ops...maap la...gambo suemr duk lam kamera.....aku tak dan nk upload....kamera duk umah plak dah............nanti2 la aku buh gambo.......mase layan bola ritu ....haha tu lagik la...ibu aku nih memang peminat bola mesia...caya la....hahahha...satu taman duk dgr sore jerit2...umah aku jerk jerit2...umah org lain tak pom...hahhahahha....takper2.....tu maksudnyer ader semangat kesukanan...yiehaaaa...eh...ok...sambung citer lagi...pas2 nih...hahhaha...

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger