1/03/2011

cian

huarghh rase tak best nih ....tulis blog tanpe gambar...rase cam aku cakap sorang2 jerk...aduhaiiiii.......eh tapi bukan ke memang cakap sorang2 lam ati kan.....hahah...tapi kan aku kesian pulak ngan gewe khairul fahmi ...ala keeper malaysia yg super duper tu...alah ...tipooo la klo korang tak kenai....waa...tipooo....yer lah kan...tak pasai2 gewe dier tu kene kondem ngan org...padahal tu blog dier biar la dier nk tulis pebende pom kan.....cian lak..cam aku nih hah....aku duk tulis merapu meraban...dah sah2 org cakap aku nih meroyan duk nulis cenggini...haha...tapi sape lah aku kan....folower baru 30 org ader hati nk suh org bace bagai,,,,hahhah.....lain la gewe fahmi tu...ramai der dier punyer folwer....mencanak naik tuuu...sonot tol....hahha...aper pom cian lagik kat dak tu....sob...sob....eh aku lak yg emo tetibe per hal...sekian...bercakap sorang2

2 yg tulis:

eima said...

wahhh kesian kat bakal org kampung ek ..hahaha
die menulis b4 si khairul fahmi femes lagi..diorg jeles tak dpt jd awek KF kot

:.nick.: said...

tu ar..jeles la tuh...ntah aper2 la kan...padahal sebelom nih takde pon org kenai kf tu....tak de plak yg sibuk2 nk amik tau...skang dahfofularrr terus jeles...giler tol...kakkakak

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger