1/25/2011

perkembangan terkini en suami

ini aderlah kesinambungan citer en suami...hahah...ala yg aku beli niquitin kat dier tu utk bentikan rokok.....semalam macam biiasa dekat stall en suami....ajaib!!!...tiada kotak rokok kat meje....wahhh.......musykil tol....pastu dier memulakn citer dier...." arinih abg cume isap 3 btg rokok"...hah...aper kahh...aderkah.....senyum lebar di situ...kalu korang nk tau en suami aku tu memang heavy tol merokok...ok jgn terkejut aku cakap...maybe lam satu ari aderlah separuh kotak...atau satu kotak...percayekahhhhh!!!maunyer aku tak terkejut apebile kuantiti nyer hanye 3 btg semalam....nampaknyer dah makin nk berjaye la tuh.....bagus en suami...teruskan usaha anda......hoh ......jadi aku nk syorkan kat manje......weh manje...ko ley bagi kat hubby ko....nyahahhahha!!!!

7 yg tulis:

MRS. K said...

lawa lah belog!

:.nick.: said...

miahahhahah...ader juge org yg sudi puji ini belog.....miahhahah....

Yellow 2 Sweet said...

wah... tahniah kepada somi mu nik!!

eima said...

nick
wat pe aku nk bg kat laki aku weh...laki aku not a smoker la ...
hee klu tak aku tak mo kat die ...

eima said...

nick
gambo pompuan tu ko tukar bubuh gambo ko...lagi cun

eima said...

http://mysweetzlife.blogspot.com/2011/01/tutorial-sticky-entrypost.html

:.nick.: said...

pulak lau buh gmbr aku susah nanti org duk ngigau jerk kat aku...miahahha

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger