1/10/2011

pagi...sakit pinggang


kalo korang perasan la kan...tajuk aku lau pepagi mesti ader perkataan P.A.G.I kan.....hahahhah...musti korang buhsan giler tgk tajuk cenggitu.....hahha...aper daaa...aku tak tau nk buh tajuk pebenda ....eh...eh boley ker camtu.....aku nih sakit pinggang jerk...tak tau naper.....ker sebab aku bersalin dulu tuh...aku bersalin operate...kan dier ader cucuk kat blakang tu kan...sebab benda alah tu ke...ke naper...atau pon aku kene terima kenyataan bahawasanyer aku suda TUA...mihahahhah.....tak pom musti aku sakit pinggang sebab salu dokong budak teciiiit tu....tapi sakit betol nih....adoii....saper2 ader care nk ilangkan sakit nih....tulonnn

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger