1/10/2011

nih aku rase nk bunuh org nih!!!

sumber:harian metro
demmmmm.....lagik cite yg wat aku sakit ati......org kawein ko pon nk kawein.....cehhh mase bercinter dulu...cakap bagai nk rak...yer i sanggup jage anak u tooo...hak tuihhhh.....kejadah la manusia hipokrit cenggini...ops sori terkasar sikit bahase di situuuu...ko tgk..tgkkkk....73 kesan dera....ulang lagi...73.........walaweiiiiii...aper benda la ko dah wat ngan budak nih...dier budak kecik la....lau nakal sikit2 tu stendet la...dah namernyer budak.....shilakak ibu tiri yg cenggini....siap tipu ckp lemas...ntah2 ko yg g selam dak tu...ciannnyer...sedih sungguh,...naper ade ibu walopon ibu tiri yg perangai cam shilanattt gitu...ops maaf kasar lagik...meh sini ko aku seterike muke ko...pastu aku sebat belakang ko...nk lagik sadis aku selam ko dalam kolam...ko nak...opsss...maaf lagi...emo plak...miahhahah
p/s: tak kesian ke tgk muke anak2 kecil nih..jahil sungguh!!!

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger