9/05/2011

tettt!!

tu jer lah tajuknyer...ko hingat aku rajin skang nk mikir tajuk  bagai....hahahha....mud raye still ade lagik nih...hahhah....ari nih kije setelah bercuti sekian lamer....hahhah....aku tak larat la bukan saje nk cuti bagai.....skang baby lam perot dah berumor 4 bulan....eh tapi kalu korang tgk dah mcam 6 bulan...hah ade aku kisah asal aku n baby sihat sudah.....daya makan pom semakin melampau hahahha.....alah pom dah makin kurang alhamdulillah.....skang duk nk makan rendang ngan ketupat..tapi kat ne nk cari nih....sesape wat open house tolong la ajak akuk yer...aku kan gemar makan skang nih...hahha...kat kelantan ritu best giler...sumer famili ader..wuwuwu tu yg rase semacam tak nak balik kl tu...wuwuuw rindu mak akuuuu.....sekian

2 yg tulis:

eima said...

rendang ?? hoh jemu la ...muahaha
pesal aku tak nampak peyut ko td ??

:.nick.: said...

APE TAK NAMPAK...HAHAAA....KEMAIN BESAU HA..RENDANG KAT KELANTAN NE ADE.....KUIKUI

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger