5/30/2011

basi dah...citer ari jumaat sme juge aniveseri ...

hahhaha...hapdet belog ari ni cam tak caye...hahha...hahha...mari..mari citer pasal ari jumaat...sebab aper pasal ari jumaat sebabnyer ari enibeseri...haruslah citer utk tatapan mase depan...hahhah ayat ak ley blah....aku laki bini cuti ritu...sebenarnyer nk g serbis kete..tapi lamer giler serbis tu...hahah...dah namenyer anibeseri kan...anak aku tinggalkan utk seketika...hahha..ni utk meluangkan mase bersame suami tersayang..oh sedih di situ tapi ini jarang berlaku yer...hahha...make nyer...ari tu kami tak g tg wayang tapi  pegi spa...hahahhah...yer g merilekkan diri...hahah...duk satu bilik bersama2 sambil terkedip jerk mate menikmati alunan music thailand yang giler tenang...hahha...satu jam setengah gak duk situ..hahha....

makenyer lepas tu en asben dengan murah atinyer...hahah kate anibeseri kan...makeney encik asben pom ade lagi bagi adiah seketol due....ehem...yang tu rahsia....hahhaha...nanti  kate aaku nk nunjuk pulak...hahhah.....jadinyer ari tu kami jalan berdue2 an saje suami isteri,...tapi kepala hotak nih teringat jer kat anak....hahhah....

pastu g makan2 sumer bagai...pastu ala kete dah siap pulak...hahhah...amik kete amik anak terus gerak g johor adik ipau aku kaweinn...haha...ok itu jerk...sekian

2 yg tulis:

eima said...

hadiah pe.....

♥Mrs.Eady♥ said...

lame dh x berdua ngn en.suami sb en.suami takmo tinggalkn anak...huhu..

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger