4/01/2011

tadi aku cakap siti datang kan...hahah...jadi aku pegi lah!!!

macam mane aku bulih wat tajuk cenggitu...cam tak lojik di situ...hahhah...ah takde...takde...tadi siti datang betol lah kat alamanda nih....aku n the geng memang la nk g mekang kat situ...takde la beria ngat nk tgk siti...ahah...sekali ngam2 jerk dier ade...hahahh...eh memang comel n cantik lah siti...ah...memang cantik lah....kang mesti ade cakap dier biiase2 jerk...tak pom kang ade cakap mekal tebal 4 inci...takde maknenyer...dah kalau cantik mekap sikit pom dah cantik...cube mekap org huduh cam aku nih...lau tak cantik ...tak cantik juge...hahah...jgn dengki yer...hahhahah...kejdah aku merapu...mari kiter tgk gambo siti

 hahah...sile tgk ngan kanta pembesar yer,...tak de la aku hingin nk berimpit2 ramai cenggitu semate nk amik gambo...tu nampak tu siti...cinoet jerk...hahah

 lagi siti..wowo...

 tak pasal2 dah rembat seketol..bukan aper sebab ader promotion...

balik kang nk pakai mase tdo...bulih ker...hahahhahah...kejadah!!!!


7 yg tulis:

MRS. K said...

haku tulis :.nick.: pukul 12:03 AM

wahh!!! kagum tengok masa tu..

:.nick.: said...

ko g tgk gak ker...ahhahah...kagum ....kagum

JaSSNaNi said...

uikkss.. dah jumpa tokey SS.. suke tengok CT cantek..

Ujang9897 said...

pandai gila siti dtg time org smyg jumaat..kompom la kaun hawa jer ramai..grrr

:.nick.: said...

ujang: hahah....saje jerk dier tak nak ngko yg gi ujang,,,,hahah

Yellow 2 Sweet said...

waaa. cepat tol ko tampal gambo..

Elin said...

sonok nyer dpt tgk ct wpun dr jauh.. dia kan sgt comel n cun.. :)

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger