4/12/2011

sekinchan ikan bakar!!hoh

hahhahah...tetibe gelak dulu....kenape...sebabnyer ari ni tepon dah ade bateri dan bahan2 buley di update...sekian...hahahha......ok smbung...sekarang kiter bercerite citer yang dah basi....ari sabtu ari tu aku g makan kat tempat seperti tajuk yang tertera itu...hahahhah...macam nk buat surat pulak ayat...gilerlahhh....ahhh..aku g makan kat sekinchan ikan bakar cawangan kajang.....muahahh....happening juge...ok makanan dier ok la jugak..kire bulih dikategorikan sebagai mantop....fresh sumernyer......yang paling best....sekinchan nih kan bumiputera punye....hahhahah gelak dulu...giler ramai wei org cine gi makan....i likkkeee....aku bajet dieorang suke makan bakar2 kot.....best2...kayo la pakcik sekinchan...hahha...hoh korang nk melabur ker kat sekinchan...bulihhh...die buat franchise....tapi modal sendiri mau igt la kan..tapi bisness jangka masa panjang yang terbaeeekkk oleh anak melayu....jom tgk gambo paer yg aku makan anak beranak...


 ini die....ade sotong fresh...ade udang yg besau gabak....ade ikan...ade lalallalallal....

hoh LALA!!!!aper lala...peberetku

sumer aderlah dikire gram.....ok dalam banyak2 udang paling sedap giler....dan udang lah paling meroyan harge dier....hahah...4 ekor aderlah RM40.00....tu baru udang....yg lain sile kire sendirik...pengsan jap....gambau aderlah sikit...tak kuase aku nk amik gambo byk2 ...aku lapar kemain mase tu ...hahah sekian!!!

2 yg tulis:

eima said...

laki aku kompom suka .. sbb die suka mkn sotong bakar yg ade kuah2 gitu ...

aku tak suka seafood skrg nih .. mau aku loya muntah kat ctu ...aku alergik tgk ikan ngan bau die ....heeeeee

Yellow 2 Sweet said...

muka standart dato-datin....

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger