4/07/2011

macam ni ke!! oh sedey!!!

owh ..arap maklum semalam stall beger aderlah tutup!...sebab nyer aper ader hal la kan.hhahah...jadi semalam sebenarnyer gi kl sat...g chowkit ngan lorong hj taib....aper!!! Lorong hj Taib!!!...haha jadi kalau lorong hj taib kenapenyer...yer ...yer ...aku tau ar situ ader byk org2 supe bukan macam org...hahah...ah itu bukan tujuan aku la...hahah tu la...petame kali jejak kaki kat situ...takut la aku..klu sorang jgn arap....

pastu g kampung baru...makan2....duduk situ...happening jugak sbb dekat ngan klcc...nampak la klcc tu depan mate aku...yer ar aku dengar tersohor kan...cewahhh...jadi ubah selere...ok....ramai giler org...pastu nampak nasik lemak antarabangsa.....hoh ...tak sedap pong!!!popular hanyer pade namer...sile jgn marah...ikut selere tekak masing2 kan!!!

ok pegi  ubah tempat makan warung lain lak...ok pilih jerk warung maner korang berkenan ..berderet tepi jalan sumer melayu...yess melayu!!!tu yg i suke...hahha...pastu duk satu kedai...nih yg aku benci nih...shisha di merate temapt...budak2 isap benda alah tu dah tak super org dah aku tgk gayenyer....laki pompuan same dah....hoh ...kenape nih....kenape bangsaku camni!!!hahahha./...bajet bagus lak aku...

cari la tempat jauh kit dari bebudak isap tu...asap weh sian anak aku ngan anak sepupu hubby aku...makanan smpi...dem sekali lagik....tak sedap sungguh weiii...aku makan sate jerk...ader la rase sate tu...order char kue tiaw...dah tak rupe char kuew tiaw dah...order apple jus suam....perghhh!!!!rase air gule...applenye secubit jerk rase....aku rase aku minum air gule...hoh.....ok dipendekkan citer...kg baru ader lah sesuai utk remaja2 kaki lepak...hahha...

ok jgn marah!!aku kompom tu yg mak bapak korang akan cakap klu gi sane...happening tapi tak sesuai utk berfamili...bile tgk budak2 yg pakaian pelik2...isap rokok laki pompuan...peluk bagai laki pompuan depan org ramai...aku tgk anak aku balik...takut nyer....skang zaman aku macam nih rupenyer...zaman anak2 aku sok caner la agaknyer kan!!!!...wuwuuwu ...sekian!

6 yg tulis:

eima said...

tatau la aku .. aku penah pegi k. baru sekali je tu pun ngan ko dulu ... + yani ...
hehe zaman kacil biru ...

MRS. K said...

wei.. boleh buat perenggan tak wei??

Yellow 2 Sweet said...

juling eh baca post ko ni.. panjang..

:.nick.: said...

manje:haah kan dulu...tp aku tak tau namer tempat tu mase aku g ngan ko...kakkakak

:.nick.: said...

mrs k: la nk kene wat perenggan ker...yer la...yer la...aku edit

:.nick.: said...

anis; ko pom samer ...hahha

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger