4/25/2011

hati risau!!oh bonda!!!

tetibe ati sgt risau nih...risau ngan bonde tercinte kat kg..rase hati tak tenang...kenape dan mengape aku risau....ermmm....tadi tepom bonde....ngah syok bercakap ngan kakak sambil diselangi ketawe bonda...tetibe ade suare jantan gampang yang sesedap rase meng 'sound' bonda aku yang tercinte....

padahal bonda aku tu jarang bebenor nk g bertenggek umah org ngumpat bagai...ceh jantan gampang tu boleh pulak ko g i sound mak aku tak pepasal kan...aku pom heran sebab nyer aper aku heran...sebabnyer mak aku tu takde la kenal ngat ngan budak jantan gampang tu......hoh ....lalu depan umah mak aku...tetibe sound mak aku cenggini......' jahat sangat ke aku nih...duk intai2 aku......ko nih kalau takde orang aku dah pukul" ....dier kate gitu...ok haramjad**punyer jantan gampang....cakap ngan mak aku yang  dah umo separuh abad...kurang ajar macam siallll...ok emo jap.....aku pom boleh dengar lam tepon...cisss....rase aku nk gi tembak kepala jantan gampang tu....jantan tu umo 30 kot....tetibe jerk...

oh maap nak cakap la...tetibe nk terase ko tu jhat ngaper kalau ko tak jahat...ok ko memang tak jahat kot kalau ko takat isap gam atau dadah atau minum ubat batukkk tegharrr...ayarkkkkk....seriyusss aku risau kat mak aku nih....yer ar sebab die sesorang kt kg tu...aku dah ajak duk ngan aku atau kakak aku nu...tapi biasa la org tue takmo duk kat bandar...tapi risau weh bile ade manusia perangai cam setan lahanat kat kg aku tu....adoiii seriyus risau.....dah suh akak aku ajak mak datang umah aku.tak tau ar tu  cane....adoiiii.....risau...aku rase nk ilang kan rase risau di hati nih hanye dengan lupuskan jantan gampang tu kat muke bumi....ok sekian...aku memang emo gilerrr kalau babitkan bonda kesayangan aku dunia akhirat...!!

4 yg tulis:

Liz said...

kenapa ko??? rilek beb hihi....nnti aku godek blog ko lg ea hihi...

:.nick.: said...

ceitttt....godek cantik2 kelas gitu cam ko punyer...hahahah

Yellow 2 Sweet said...

macam haremm.. siot jer..

eima said...

la pesal plak tu mamat tuh .. tgh weng weng ke ...

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger