3/20/2011

suami tidur berpelukan ngan betine lain!!!sialannnn!!!!

pagi2 aku marah...ok fine...hoh ...bile suami tdo ngan pompuan lain...peluk2kan di atas katil....hoh dalam bilik tdo sdiri lak tu....tak ker macam sial....dah kalau peluk2 camtu...malam tadi wat aper gamaknyer kan...yg tgk peluk2 tu dah siang...malam ari mustilah lebih dari peluk siap seluk lagi...cam hareeemmm!!!kalo kedaan cenggini aperkah isteri2 sekalian akan buat?

dem....kalau aku.....betine ko siap...hoh yg laki tu pom ko memang siap....memang due2 aku balun sampi lunyai...tak reti dose pahale....kasik kerat 18 org cenggini pastu bagi biawak makan...ok..ok...teremosi pulak...sebenarnyer nih citer paper rini...lam harian metro....al kisahnyer si bini nampak laki dier tdo atas katil di umah sdiri juge di bilik sdiri berpelukan yg amat....demm...aper lagik si bini pom kunci ar pintu pggl pejabat agama.amik ko!!hahah...pastu alkisahnyer lagik....dikatenyer si bini lagik laki dier kene myk dagu betine gedik tu buat....hoh tak mustahil juge kan....sebabnyer dah 2 bulan laki dier dingin....siap halau dari umah lagik.....

betine gedik tu pom...dah macam giler jantan jerk siap wat myk2 dagu  bagai...tapi tak tau lah betol ke kene buat ngan myk dagu......atau pom LAKI TU SENDIRI YANG GEDIK CAM HAREM!!!...sekian

8 yg tulis:

apezs shah said...

sabau ye cik kak.;)

:.nick.: said...

oh nasib citer dalam paper....haha

eima said...

emosi nye ko ...
huhu

mcm2 kes ek skrg nih ...

:.nick.: said...

tu la emosi sungguh aku nih...haha...yer la macam2 takot tol

♥misz nana♥ said...

macam2 lah zaman skrang..

:.nick.: said...

tau takper nana

amiey lee said...

sabauuu heee bagus gak idea kerat 18 bg biawak mkn..tapi kalau nak ganas lgi tak yah kerat masukkan dlm pengisar aja lumat2...

Liz said...

sabar cik kak....zaman canggih memang ler xheran hahahaha...sabar yer sabar itu syurga...ngee

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger