3/16/2011

saye nk beli...

hoh aku nk beli menan kat anak aku online..mule2 dah kenan...pastu tetibe tgk eh cantik yg nih...nk yang ni lah...eh scroll bawah...eh yang ni  lagik cantik la...eh amik yg nih jer lah...eh tetibe sumer2 dah jadik cantik...dah tu mater aku berpinau..terus tutup cepat2...hahah...abih tak jadi la aku beli..hahaha...tapi aku nk bukak balik  jap lagi setelah mate yg berpinau tadi dah ilang...hahahhah....macam mane aku boley wat entri camnih...sekian

6 yg tulis:

eima said...

ceh ...
ko nih
dah beli br bgtau ... huhu

MRS. K said...

takat cakap berjuta-juta, hasil takdak buat apa weh.. beli dulu, nanti tayang ek! kekeke

:.nick.: said...

hahah ...sumer pakat marah aku lak...nk wat caner tak brape gemar tayangan...hahahha

Ujang9897 said...

sbb gila...=)


hadiah 2/5 nanti jgn pening2 ek..hee

Elin said...

haha.. jgn rambang mata nick.. anak baru satu ni.. dah rambang mata.. Belikan saja semuanya.. haha

:.nick.: said...

hhahaha...sume duk pakat hasut suh beli nih...jang 2/5 aku tau la ko kawein...tapi sape nk bagi adiah kat ko...ceh

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger