3/10/2011

pagi bute lagi dah seriau...pastu ngeri...wuwuwu

hoh pagi2 lagik aku dah ngeri...seriau...pastu karang kompom asik terbayang2 jerk....adoii la...kejadian cenggini la yg aku nk elakkan....aku tak boleh nk ngk mayat2 org....walopom dah bertutup...aku jadi cam takut giler...lemah semangat kot...hoh ..tadi pagi...ngah bawak kete kat highway...stendet la highway ne ley selow ngat bawak ketekan...pastu tetibe ader ambulan kat highway sebelah menghala ke KL...aku cam biasa la ke putrajaya....buat bodo jerk la ka...kelam kabut jerk aku ngk ambulan tu...pastu dah smpi depan sikit aku tgk...hoh ngape kat sebelah nih jem...ade ambulan....sah eksiden nih.....aku igtkan eksiden biasa la.....wuwuuwuw...macam nak nangis jerk...tetibe ader benda putih berselimut kat tengah2 jalan...2 org lak tu....wuwuuwuwu....dah aku tertgk jugak...pastu bawak kete pom asik meremang jerk bulu rome....wuwuuwu.....eksiden 2 org meninggal..yg ambulan laju2 tadi tu mungkin angkut org yg cedere kot....wuwuuw...tertengok pulak...dah takot2 dah.....selalu cenggini...tak nak tgk tapi tertengok...ari tu budak moto meninggal gak...lagik sadis biler lalu tepi jerk mayat dier yg cume tutup ngan kain pelikat....nampak kaki mayat...wowowo....malam aku asik duk teringat jerk la kat kaki mayat tu yg dah pucat lesi.....wuwuuwuw...tak nak igt...tak nak igt.....

4 yg tulis:

Elin said...

Mmg teringat2 la slalu kalau tgk yg camtu.. iskh2.. bykkan baca quran.. wat tenang pikiran.. kang u lak sakit..

:.nick.: said...

hoh tu ar kak...adoii la...pagi2 dah ngeri

eima said...

aku suka tgk klu xcden ... tp time panjang yg bw keta la klu aku tak la ... tgk2 gitu2 je la .. kang aku plak yg terbabas ... huhu

ko takut ek ... huhu
abis la ko mlm nih .... silap2 die dtg kat ko ... hahahhahaha

Liz said...

tu sebab kalau ada ekseden aku tak suka nak take 5 kat tmpt ekseden sbb aku lemah semangat uiiiiiii...kang ada yg polo balik uuu takut....kuikjuiikui

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger