3/28/2011

nak kanggal jajam!!!

tajuk dah tak rupe tajuk dah!!.....hahahh...ari nih tak dan lagik nak berbelog.hoh kemas opis tak abih2 lagik nih...pinggang aku lak aii sakit kemain lagik...takpe...balik kang mintak en suami urutkan..nyahhaha....hoh bile duduk2 jerk teringat kat anak...semalam tergelak2 aku...bile dier mintak nk tanggalkan jam tangan...duk cakap ngan aku n encik suami...."nak kanggal jajam"...nak kanggal jajam....eh pebende la dier cakap nih..hahah...en suami pom terkerut2 ha dahi tu....hoh pastu baru teu...dah aku gelak guling2 ha...hahhah....beli aksesori utk menan dier...tapi tak pasang2 lagi ha...tak dan nk wat...cian anak aku..hahha...hoh...dah...dah sikit jkerk aku update...idea pom tak brape nk mari....hojh sebelom tu....hoh tesco nilai memang murah giler2 skang...saper tak gi rugi...ooo...hahah sekian

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger