3/09/2011

kalo korang cemburu aderkah korang buat camnih...(part 1)

ok...nih bukan cemburu yg biasa2 punyer nih...cemburu yg giler punyer bute nih....hah....caner korang wat...misal kater la....hoh tetibe tertgk ade msg pompuan gedik lam enset ker...eh...tetibe pompuan gedik kol ker...tak pom ngah jejalan ngan anak tetibe nmpk laki korang hoh sesame gedik ngan pompuan gedik....hoh...lau situasi cenggitu camner korang buat...

aderkah korang wat camnih:

  1. pukul, tendang, pijak perot hingga meninggal dunia
  2. tetak gune pisau potong sayur
  3. rodok ngan pisau
  4. tikam bertubi2 di beberape bahagian tubuh
  5. tumbuk hidong smpi patah
  6. simbah cuke getah
hoh takkan la korang kejam sgt kan...giler....aku pom ngeri dgr...ok tu lah antara angkara cemburu bute...info aku dapat lam paper ...demm...ganas tol dieorang buat...sebab tu aku tanyer korang...kalu korang...aderkah korang pilih antara yg kat atas tu......dasat tu...!!!
kalo korang aderkah korang pilih ngan cara2 tersebut kat atas.....

6 yg tulis:

mian said...

erk.itu amat ngeri skali.huhu~

:.nick.: said...

mian: cube bayangkan...hahhah (gelak jahat)

eima said...

aku tatau la ... sbb aku ni unpredictable la
anything can happen ....

:.nick.: said...

manje: hoh dem lagik ngeri ko...hahah

Violet Blue said...

beristighfarlah..
itu cara yang paling baik..~

Isteri Yang Comel said...

adeh meang kejam.. ngeee. :p

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger