3/03/2011

Kalau dah pinjam...pandailah bayar!!!

hoh dulu mase pinjam...hoh sedaye upaye kan korang berusahe nk dapatkannyer...rele balik kg nun nk amik sign ayah ibu....ops...ok...nih aku bukan nk citer org utang ngan aku...atau aku pinjam ngan org....hahah...nk kene lempang laju2 ker citer  camtu dalam belog...nyahahhahah...yang aku nk citer pasal encik PTPTN...aku pom pinjam gak wit PTPTN...tapi dapat kije 2 3 bulan terus aku potong gaji...bukan aper...HUTANG WAJIB DIBAYAR WALOPOM TIDAK DITUNTUT...fullstop..kat situ dah jelas lagik nyata hukum dier...wahhh...cam aku pandai ngat...ayark pengsan jap...ader org cakap ptptipu...ah ...lantak korang lah kan...kenape panggil ptptipu...sedangkan mase korang pinjam dulu...wah ko takder pom pikir ptptn nih penipu...ha...kan dah kene...ayarkkkk...aku citer bukan aper...sebabnyer ader org duk cakap...ptptn nih duk pakse2 org bayar...wah..demm jerk kenyataan cengitu...kalo dieorang tak pakse ader tak orang suke rele g bayar....hoh boley kire ngan jari jer la kan...tak baik ooo...cakap cenggitu sedangkan duit tu kite pinjam utk belajar...makan sumer...dah jadik darah daaging kiter ooo...tak rase aper2 ker...ehem...ok ...nk kater aku hek eleh minah nih...cam bagus...ok silekan cakap aper pom...cakap macam2...tipu la...faedah byk la...ok mase pinjam dulu padahal dah tulis ngan nyate sumer tu...tapi aku pasti...saper ader amik peduli ngan sumer tu...biler tang bayar jerk baru amik kisah....pastu marah kat krajaan la aper la...demmm...padahal diri sdiri yg tak betol...watta fish!!!...ok aku bukan la nk kutuk org tapi tu realitinyer...kalo macam nih...aku rase baik PTPTN wat camnih...ok pinjam pastu potong payslip...ala macam wat loan bank...ops ok...ini cume pendapat aku....HUTANG WAJIB DIBAYAR WALAUPOM TIDAK DITUNTUT.....nanti lau kiter dah takder camne.....???...sekian

p/s: tyak salahkan bagi pendapat aku!!!ayarkkk larikkk

4 yg tulis:

Liz said...

ayat last tu best...'kalau kiter dah takder camne?' kiki..ko tolong bayo ler kan tolong menolong tu amalan mulia hahahhaa

:.nick.: said...

ayark..bengong ko lizz

eima said...

nyesal aku tak terima JPA nye offer dulu ..klu sesen pun tak yah byr ...aku nyesal ...

:.nick.: said...

yang hang gi tolak naper...sayang tolll... lau aku lamer dah rembat

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger