3/21/2011

dem!!

tadi g jejalan alamanda sambil menambah aksesori anak....g makan kat noodle!!ah takde dah aku nk selindung2 sebut name tempat kan...cakap direct senang org nk paham....giler kentang...duduk dari kul 1....order...tunggu punyer tunggu..punyer tunggu....watta fish dekat 1 jam...yg org sebelah2 yg datang selepas aku n kawan aku nih dapat dulu...eh...eh...berasap dah!!!!!lepas 40 minit makanan aku smpi kawan aku punyer tak sampai...ok takpe kasik can lagi 5 mint.....ok bukan takat 5 minit...selkepas 5 minit tak smpi juge...dah tak ley blah...aku makan tak  abis....mud merudum nk makan sebab tggu lamer giler nak makan..hoh g bayau wat muke toye....org dah cakap lambat giler aper salahnyer awak kije kat kedai tu cakap ler sori ker aper...dier wat muke tak puas hati juge...per hal pulak ko yg tak puas ati patotnyer kiteorang la tak puas ati...kawan aku minum air kosong jerk....klensel...giler nk tggu smpi kul 2....memang tak ley blah...bangang!!!ahhh...lenkali tak nak dah aku makan kat NOODLE nih...sebelom nih makan kat sini sebenarnyer lambat juge...tapi lambat yg boley di maafkan lagik...nih memang lame giler yg tak boleh nk maaf2 dah....nih lamer yang rase nk lempang laju2 sambil baling pinggan...!!!demm....sekian

10 yg tulis:

MRS. K said...

noodle station la tu

MRS. K said...

tapi pekerja die cam semua warga asing jek.. pastu ade sorang tu ade tatoo.. ngeri

:.nick.: said...

hoh yer la..skang dah ade campur melayu...demm...lambat giler giler giler.....benci haku

eima said...

aku tak mampu mkn kedai mahai cam tu ....

Ujang9897 said...

lain kali buat muka kesian..=)

:.nick.: said...

manje:mahal kejadahnyer stendet jerk la..ngengade la budak nih lempang kang

:.nick.: said...

ujang: tak reti aku nk wat muke kesian...wat muke nk kene tumbuk bolehla....haah

Liz said...

meroyan ke hapa ko nih hahahaha....cian ko, makan ke tak nih huhu

:.nick.: said...

wuwuwu makan dikit jerk sebab sakit ati

Imaan09 said...

sabo..sabo.. klu jd gtu, kita y dh sampai mknn pun x lalu kan.. dah kembung ngan angin dah perutnya

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger