3/22/2011

bulat-bulat!!aper tu???

yer la..yer la...tadi memang aku takde idea...skang dah ader idea...yer arr dier datang dikit2 kan...kekadang tetibe..lambat 2 saat lupe dah...dah tak idea balik...hahhah...sile bace tajuk...aper tu yg bulat-bulat aku maksudkan.....

sebab aku tak tau namer dier sebab tu aku tulis tajuk bulat-bulat...bulat2 tu aderlah sejenis makanan....sedap gak...rupe bentuk dier...dah terang2 la bulat2 kan....kalau ader jualan kat opis aku salu beli benda alah nih...tapi smpi skang aku tak tau namer dier aper...heran sungguh.....
-
-
-
-
-
-
-
-





 hoh nih la en cik bulat yg aku maksudkan...best tau...korang tau tak aper namer beliau...betol aku tak tau...hahhahah..kan bulat kan rupe dier....hahha sekian

10 yg tulis:

ibu qaleesya said...

pernah tengok tapi tak tahu jugak namanye.. hehe

eima said...

kerropok sport rim ...huhu

sedap ke ..aku cam tak penah mkn j e...

MRS. K said...

aku panggil keropok roda..

:.nick.: said...

haha ibu qalesha same ngan i

:.nick.: said...

manje: panggilan ko dasat sungguh..hahha...makan ar...dap ooo

:.nick.: said...

kak jah betoi gak tu kan

Elin said...

Menda tu dipanggil keropok roda @ tayar dan sewaktu dgnnya.. hehe

Ujang9897 said...

igtkan bulat lain..hahahaha

fyna said...

suke gak mkn nih...

:.nick.: said...

ujang=giler kentang

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger