3/29/2011

adekah saye selekeh bile camnih!

aku aderlah aku...cewahhh....jadik biler sebut aku ...dah org kenai dah aku....camnih ejrk la pesen aku dari jaman mude smpi la jaman pertengahan cenggini...hahhahah....bile kuar umah ...org dah tak heran dah...laki aku...hoh lagik la tak heran...mak aku hoh lagik la sakit mate tgk pakaian aku..nyahahhah....muke aku...ok jgn cakap la.... cenggini....bile kuar mane2....benda yg wajib....jeans.....tshirt ikut saiz aku la..tudung bawal...bag sebesar2 alam supaye aku ley sumbat sumer benda....hahhahah...ok benda dalam bag pulak ader lah....pempers anak 4 ketol...baju anak sepasang...susu anak...kain kesat anak...tepon...purse...lipbalm ...ahhahah...muke lak....tepek toner dulu...pastu bedak...eyeliner...pinky lipstick...eh luper...maskara tak harus ditinggalkan..hahha...ok sudah...kalau nk kuar 10 minit jerk aku sudah siap..make en hubby pom pelik...aper benda la siap cepat no nih...eh cepat salah...lmbt pom salah...hahahhah....kalao en suami aku memang tu jerk yg dier nak aku pakai...tapi lau mak aku...dier cakap cenggini...." cube la awak tu mekap2 sikit"....hoh ....stress disitu....aderkah sayer selekeh...nyahahha....eh dah suami sayer kater cantik dah la kan...hahahha....sekian

1 yg tulis:

suhaina laui. said...

like simple ;)

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger