2/20/2011

org kate aku bersekedudukan...ko nk kene pelempang ke!!

hoh...cisss...brani cakap aku cenggitu....memang brani lah...yer lah aku tau jaman skang nih memang byk giler kes buang bayi merate tempat....cisss makhluk yg buang bayi nih...memang bukan org gamaknyer kan....deemmm sungguh!!! yer suke2 jek cakap aku bersekedudukan...lu aperhal bro...ceittt bajet brani lah aku nih....yer ar...kekadang aku kuar umah sorang2 jew...eh tetibe  pastu muncul lak seorang lelaki pulak yg kuar....hoh...pastu dah la masing2 muke cam mude mudi zaman kini kan....ecehhhhhh....ehhh pehal lak kan...aku tau dieorang tak terperasan sebenarnyer...selepaas aku n sorang laki kuar ader lagik sorang budak kecit yg kuar terkedek2...memang ar tak nampak sebab dier dak kecit...ngaaahahah....takde la....nih bukan la aku nk citer pasal aku..

tapi ari tu ader  ade kat umah aku tu...adoiii la....nasib ngko la kan...sebab pasni ko asik kene aim jerk ngan jejiran..saper suh ko buat perkara cenggitu di khalayak ramai serta di kawasan jiran2 yg dah berfamili bagai...adoii...lau tak tego kiteorang pom same bersubahat tau...hoh....betol la kan...ceiiitt ri tu laki aku ngan jayenyer telah mengkasik amaran secara senyap...hahah tanpe bersuare...kukui...blah tang2 tu juge...kuikui...lau dah nmpk depan mate ne ley syp ...subahat oii...kene lak ari valentine dukk le korang dlm kete geglap camtu..wat aper...lau nk cakap g la duk kedai kopi...cehh ...dah tak pasal2 ngko kene aim ngan pakcik kordi depan umah....sekian

7 yg tulis:

Ujang9897 said...

hehe....muda tu

nick said...

eh gelak semcam jerk kan...aku tau ko nk kawein da ujang...bgus jang ...bagus...nagaggaga

apezs shah said...

hah kak nick ni..
pasni apezs dah xboleh wat mcmnie la..
asik kena aim je haha..:p

:.nick.: said...

ayark...ko jgn piz...jangannnnn

eima said...

wahhhh ye ke nick...klu nampak lagi ko terus repot org surau .... ingat pesanan aku ...pastu jgn lupa amik gambo ... zoom ckit kat muka tuh .. publish kat cni kompom trafik ko mencanak naik ...

:.nick.: said...

macam hawau ko manje oiii...hahha...kene cukup bukti n saksi dulu....ahahah

Liz said...

apa nak tulis ea...selamat pagi nick hehehe

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger