2/15/2011

jatuh cinta buat kali ke-2!! salahkah aku

tak tau kenaper....dan kenape....akhirnyer aku jatuh cinte kali ke 2......salah ke untuk aku jatuh cinte kali ke 2....salah ker....yer memang salah kan sebabnyer aku nih bini orang...aku igt lagi....bulan 5 tahun 2006 aku kenal dier....tu pom jumper asik2 senyum2 jerk..tak tegor pom sebabnyer...aku malu**....pastu satu ari...eh tetibe berdue2an saje lam lif....mase tu lah bermule...tego sikit2 pastu ...terjumpe kali ke 2 dier terus berlari ke arah aku...nk mintak no tepon...huh...malunyer...aku kasik jerk la sebabnyer ati dah suke.....erm...pastu.. 4 tahun dah berlalu....aku memang dah tak ley nafikan lagik....memang aku telah jatuh cinte...berkali2 aku telah jatuh cinte kat dier....daripadan dulu smpi sekarang....cinte itu tak pernah padam....dan cinte itu telah kembali untuk kali kedua....bertambah kuat.......sesungguhnyer aku cinte pada dier..........salah ker aku....CINTE KAT SUAMI AKU.....!!!kakkakak...adoiiiii la....bile takde benda nk citer...aku pom dah jadik biol.....entry pom dah jadi giler jiwang karat...haippp sape kate tak ley entri cinte cenggini ...utk suami aper salahnyer...romantik gitu

18 yg tulis:

n!cK said...

gilo!!

:.nick.: said...

hahahhahah

MuMMy CHoMell said...

ermmm.. terpedaya ngan topik die..huhuhu!!

:.nick.: said...

alamak...mahapkan sayer penunggu gue...kuikui

JaSSNaNi said...

ingatkan jatuh cinta ngan yg baru.. ehehehe.. tipah tertipu bang...!

:.nick.: said...

kukukui....adoiila...gelak guling2 dah nih

eima said...

o0o ngan laki ko ek ...
ingat ngan sape la td ..ehehe

die keja area cni gak ke ???
konpius ....

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hahha~ nak kena lempang dia nie =P
tal slh...sy hari2 jatuh cinta kt hubby! =)

:.nick.: said...

manje: dulu kije kat area sini skang kat kl dah

:.nick.: said...

khumaera:alamak larikkkkkk

Ujang9897 said...

bengong

:.nick.: said...

kakakak....dah aku dapat bengong seketol...wakakkakak

... said...

as salam..
adoi..comel je entri ni :P

saya suka~!! follow blog ni :p

:.nick.: said...

hoh comel....wow....klu gitu nk folo juge lah

ich bin che ya said...

hye baru follow blog anda...
ingat pe lak tadi.. entry suspen je hehe

:.nick.: said...

hoh suda ramai terpedaye...aderkah saye jahat...hahha

Yellow 2 Sweet said...

mengong nik..

Muna rahimah said...

tidakkkkkkk ! diperdayakan lah pulak ! haha

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger