2/07/2011

citer 1: cuti raye cine jadi org kawein sane sini

ye ye...aku dah kembali dari cuti yg best...hhahah byk giler nih nk citer...tapi satu2 la...ni citer no satu...hahha...biasa la kalau dah cuti tu...maksudnyer ramai juge la org yg kawein ...hahah...termasuk la my BFF nih...hoh...nih memang TRUE fren.....aku kawan ngan die since form 3 lagik...smpi kan mak abah adik beradik dier sume dah kenal haku dah...mihahahha...termasuk la laki dier skang...pom kiteorang kawan dari form 3 lagik...dasat tol....cume aku kawein dulu n dah ada anak...hahah...giler lame aku tggu nk tgk dier kawein...hahha...moh tgk sket gambar pengantin baru nih...ohoiiiiiii selamat pengantin baru....




 cantik lah antaran dier...merah itam...kelas gituuu

 pelamin cantik weh...i likeeee 

 malu2 pulak...cehhh


hah tu dier...nih citer pasal kawein dulu...kang karang2 citer pasal benda lain pulak...hahhah...boley ker gitu...sekian

4 yg tulis:

MRS. K said...

ceh, skit je gambo pengantin! up la lagi.. kat fb ko letak tak?

:.nick.: said...

ahhahah....tak ley byk2 kene mintak ijin ngan tuan badan dulu la...nanti2 aku hapdet lagik...hahhah...jari jemari ngah beku lagik nih...miahhaha

eima said...

fatihah kawen dah ... tau pun kat FB .. congrats ckp die ...

nick said...

huuhhu...pengantinnyer cuti lamer giler nih oiii...hahhaha

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger