2/18/2011

ari sabtu aku...

hah ari sabtu aku tetap cenggini dari awal pagi bawak ke tghaaaari duk ngemas umah tak abish2....selang 2 minit jerk.....eh dah sepah balik...hoh itu kije anak aku ....adoii ...menan duk tabur merate2 tempat...haip...babap kang...hahhah...skang dah tdo ngan nyenyaknyer baru la aku dapt beristirehat...hoohho...bile ari tak kije ginni idea merudum semacam jerk...dah macam blur pulak...tak tau nk nulis aper...bile ari kije ...ceh gile banyak hoh benda nk citer...smpi tak menang tgn...aperkah!!!hahha...meraban tak tentu pasal pulak aku nih...skang aaderlah mase menonton...hahah...ari sabtu stendet la...cite hindustan la smpi petang...jap..g gtukar pakai sari jap...hahha...baru la feel...menonoton hindustan sambil pakai sari...baru kene ngan tema...ngagaggagag...sekian

3 yg tulis:

eima said...

ari ni dah ahad br aku dtg komen bleh ke...hahaha

aku tak dak wat pepe 2 hari ni ...dok saja je...

Liz said...

nick, kalau ko xkeberatan nnti ko emel aku pasal aku nak buat header utk ko, emel aku kat lezaqasandra@yahoo.com...hehehe...

kerjasama anda amat dihargai cewahhh

nick said...

wahhhh best...best...sepantas kilat aku bagi....

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger