2/22/2011

aper kejadahkah sumer ini!!! (amaran ibu ngandung tak yah tgk la yer)

aper nih...aperkah ini...aperkahhhh.....dunia dah terbalik ker...aper la ko nak ni sebenarnyer manusia oiii...tuhan dah bagi sempurna ko nk jadik camni...aperkah ko nih...kenaperkah.....ko giler ker...ko sewel ker...ko memang tak tau nk mensyukuri nikmat yg tuhan bagi...masyaallah.....arap2 pasnih ko jadik anjing terus...ko kan nk sgt jadik anjing kan...demmm!!!










Biasanya orang membuat pembedahan muka supaya makin cantik, tetapi sebaliknya seorang pemuda Brazil cuba melawan fitrah alam. Ternyata dia tidak bersyukur dengan wajah yang sempurna dicipta Allah dengan menukar mukanya kepada muka anjing atau manusia berkepala anjing dengan membuat pembedahan.
Pemuda ini membuat pembedahan dengan bangkai kepala anjing yang di’lekatkan ke mukanya. Tetapi ramai yang berpendapat bangkai anjing tadi akan membusuk kerana darah anjing tidak boleh sebati dengan darah manusia.. Dunia semakin gila.

11 yg tulis:

apezs shah said...

hoi ape punya bodohlaaaa mamat ni kak nick...
astarfirullahazim.. hish!!

Ujang9897 said...

B.O.D.O.H


bodoh..!!!

nick said...

memang bodohhh tahap kritikal nih...gilerrrrrr

Encik Blogger said...

gile sengal la mamat brazil nih..

Encik Blogger said...

komen skali lagi sbb sakit hati punye pasal~

oja_alia said...

astagfirullah....
ape la nak jadi..knpe la pelik2 ajer...
hmmpphh!!

nick said...

ntah sialan betol la mamat nih...

Yellow 2 Sweet said...

ade tiub masuk dalam tekak dia.. abis tu macam mana dia nak makan?? anjing tul orang ni..

eima said...

bodoh ..aku tgk muka dah ensem gile ... tp gila

mmg la lain DNA ngan gen dol mana leh jalan

nick said...

anis:komen ko terbaekkk lah hahah

ain revival said...

bongok nyerr!!!

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger