1/16/2011

smbung citer tadi

eh tajuk ley lak gitu...hahhah....tadi citer pasal ari sabtu...skang citer lak pasal ari ahad....ari ahad mustilah dah relek sket..yer la....sebab sabtu tu aku dah balun kaw2 punyer kan ngemas...jadi ari ahad kebetolan lak encikhubby duk tepon sana sini....aper benda ntah die duk cakap ngan pekerja dier...kung kang kung kang....ramai lak yg tak kije semalam so dier decide cuti gak..eh boleh lak gitu,...hahha...pastu tanyer lak...hoh awak nk sarapan aper nih...jom ler kiter sarapan kat luar...yeayyy..niat di hati nk wat mee guren...dah gitu cancelll la...bawak adik2 terus g sarapan sekali jalan la makan tghari ....kat PAPARICH...



macam biasa takdok la aku nk amik gambo...kang org cakap giler ker haper kan...hahha....dekat umah aku memang sumer ader..s.enang la...kuar sikit ader post opis...kuar sikit ader giant...depan sikit jj....eh pendek kate senang la...dan mau nyer duetttt pom alahaiii laju jerk cam air kuar....miahhaha.....nafsu mkn jgn duk cakap la...anak aku bubur ayam adik2 aku pom...aku lak nasik lemak....hubby lak nasi ayam ..telor mask separuh...taufufa...eh byk giler dier makan....air lak stendet..teh tarik ...milo dinosour...cehh ade gak iar gitu...jangan risau paparich ader lah HALAL yer...hoh kenyang smpi ke petang .....
dah petang hubby cakap lak...jom la kuar g IKEA ritu kate nk beli barang kat mak aku...dah jommmm..g sambar brg2 yg mak aku berkenan ritu...beli skang nk wat balik kg raye cine kang....walaweyy sonot nih....hoh g kejap jerk...sebab dah ader list brg kan...ramai org sebab nk raye cine...tak kuasa aku nk duk lelame situ....ehhh lepas maghrib ley lak g alamanda...wahh ape benda la...penat kemain...hahha.....adoiii ...macam biasa la..takdo gamba ha...citer lam hati lagi aku...hahhahha...sekian

2 yg tulis:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

tak syiok betul la takde gambo..
kate dah ade kamera besor!

:.nick.: said...

hahah...tak kuasa aku nk hangkut la wei,....kang tak pasal2 kene bebelan en suami

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger