1/06/2011

kejadian dah lame..tapi ini aderlah utk rujukan kawan haku..

citer nih adalah citer pasal pulau perhentian....aku dah lamer dah gi...tahun lepas.....citer nih utk rujukan kawan haku nih ha...duk tanyer mane tempat yg best...ya nih dier serba sedikit...siap ngan gmabo...aku duduk kat senja bay dulu...ok la...n besh jugak...view pom cantik....tepi pantai..... hokeyyyyy


ni cafe dier

gambo bilik sket jerk ha

nih jeti kat long beach

nih dinner barbeque kt pantai



nih gambo dari bilik



nih long beach

long beach lagik

tu chalet yg aku duduk

nih tepi bilik jerk nih...turun tangge sikit jerk


p/s: tapi pulau nih memang betol2 heaven.....cam nk g lagikk...mihahhaha...tak rugi oo....sape kate pulau malaysia tak cantikk...ko pegi tgkkkkkk!!! gambar ader lah real...tidak diedittt






3 yg tulis:

MRS. K said...

ape la.. cikit jer.. we want more..

aku dah kira, aku nak amik pakej la. include room/boat tranfer/makan pagi/lunch/dinner = RM7tt. huhuhuh..ok kot rate tu.. klu amik asing2 lagi mahal aku rase.. ngan makan lagi..

:.nick.: said...

miahahah...ko amik pakej ok gak kay...cam aku tak suke terikat ngan jadual dier...ikut bajet okay.....tapi mmg i lap u lah pulau kecik tu...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

best kan Perhentian!!! Kita pun pernah pergi sana..serius! beach di Malaysia lagi lawa!!! Senja Bay ni dekat dengan Panorama ke?

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger