1/20/2011

entry amarah.....!!

demmm ...nih la kontra dier...nih la....aku bukan nk kondem la tapi kenyataannyer aku dah kene....aku pon gune kete malaysia gak....juge pakai kete luar malaysia...tapi memang kontra abih nih.....pusat serbis memang kontra tahap gaban punyer....

kali pertama g komplen prob juge serbis kali pertame.komplen adalah sebab radio n alarm tak berfungsi.sekali tgk ade syiling lam raadio.okeh tu mmg salah di pihak aku.jadik dier kene amik radio tu die cakap seminggu lebey...watta...nk kuar kan syiling lam tu pom smpi seminggu lebey...ok aku pegang ckp dier ok aku amik mase yg lebey sket due minggu.alarm tu tak fungsi mgkin sbb syiling tu la...ok takper...alrm dah ok lepas dier amik radio...jadi tggu jer la

kali kedua g lagik sane sebab pintu tak ley bukak seat belakang bukan sebab child lock..sbb mmg tak ley bukak...dannn...repair 2 3 jam aku nunggu ...igtkan siap...last2 dier cakap dah siap aku nk bawak kete..eh tak leh pong....aper benda yg dier repair lamer...pastu baru nk cakap balik kater nk kene order brg...wt***....dah lame gile aku duk satu benda pom tak dapat...tggu lagi kater order barg lak dalam 2 mggu ...perghhh....

ok dua mggu seterusnyer....tak tepon2 pom cakap radio dh siap ker aper...aku lak kene tepon...cinabeng tak siap juge...walhal nk kuarkan duit syiling jerk lam radio ...3 mggu dekat sebulan baru aku dapat benda alah tu...

dan ari nih....ader appointment nih bukan nyer g walk in kan....dah samer jugeee same la ngan tak wat app....aku dah berasap dah....aku duk tgk jerk kete aku...seko bute pom tak sentuh...dah 3 jam aku nunggu....aku tanyer la...kete saye tak siap lagik ke...kan ke nk masukan radio ngan tukau alat kat pintu jerk...bukn tukar myk itam...akak tu tanyer eh dan2 jugak time tu siap sume bagai...wt**....dah tang tu juge akak tu kene sound ngan aku...cian akak tu tak bersalah sob...sobb...nk bayau muke jage kaunter ketat macam shilanat...aku tanyer...kat sini takder borang aduan ker...perghh muke dier...rase nk bagi penampor...lau ader dah lame aku adu nih...jage kaunter ley muke cam tu cik kak oiiii....nasib la ati aku cool sikit sbb akak yg amik buku serbis aku tu baik...walaweyyy....

aku bukan la nk kondem kan tapi la realiti...serbis kete satu lagi takde pon cenggini...dah berkali2 aku wat tapi tak penah kene gini...lau dier kate seminggu...seminggu la siap...eh tapi tak pernah lagik kene nggu smpi seminggu sbb nyer on da spot spare part dah ade...n kaunter amat la ramah mesra gitu...layanan pom terbaekkkk....sekian

3 yg tulis:

apezs shah said...

haha kak sama laa saya dulu pon kena juga..
tension gilerh.. but redha jela.. nak kata apo.

:.nick.: said...

yer la...aku rase nk sepak jerk muke sekor2

Yellow 2 Sweet said...

ko ceramah jer bagi sentap...

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger