12/02/2010

aksesori adhwaiman

hahha....nih memang dah betol2 dah tebiat aku nih....tak penah2 berblogging memalam..alih2 rini boleh plak...hahha.....hahha....cube tgk picas2 di bawah itew...tu sume aksesori anak haku....aduyai tu belom setat sekolah lagik.....sumer aksesori nih haku beli mybook store giant sri kembangan....hoh...kenapekah aku beli banyak2 nih???...ha nih sebenarnyer aku nk cakap...giler murah la weh......kedai nih dierwat sale gilak2 punyer......klu nk compare ngan care4 tu aduyaiii...rege dier memang 3x ganda hokeyyyy...aku bukan nk kondem care4....hoh tapi aper salahnyer kan lau ader tempat murah kiter serbu yg murah kan....kater nk jimat kos...wakakka.....om layan gambar laks......


ni lah antara aksesori yg haku beli tuh....sumer2 tu cumer RM 40 sajok...murah kan...

kotak pensill....dulu mase aku kecik bangge giler lau ader pencilcase nih...hahha

buku citer pom ado.....jenuh aku duk jawab soalan...aper tu...aper tu...hahah
kaad imbas/flash card...yg nih mmg btol2 beze rege dier ngan care4...aku li rm 6.90 jerk....tapi kat care4 mahal giler rm 20...ya tu dier ......


buku kire2 nk kaler2...hahhaha

hahha ni lah kaler...tapi dah jadi guni rupenyer hanyer selepas beberape saat ....adoiii la..


sekian entry memalam bute...hahhahah
p/s: cube luangkan mase ngan anak...al maklum la hanyer beberape jam jerk mase ngan anak...sedih tol







2 yg tulis:

eima said...

wahhh ibu mithali tol la ko ni
tah mana la buku2 anak aku tuh ....
kaler berkotak2 ....
magic ink.... memacam...
bkn die menulis tp aku ...ceh ..

:.nick.: said...

cehhh ko pulak yg rajin...hahhah....

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger