11/30/2010

test...test...

hoh skang nih memang aku ngah menelaah gune benda alah kamere nih...byk ngat butang2...adoyai...tapi dah membuahkan hasil gak...tu pom dengan pembelajaran yg tekun...ceh macam nk amik ptk....padahal lau amik ptk pom bulu tak sentoh pom...pastu bajet gud gud nk dapat 4...hahhahahha........macam2 alasan tak dan nk ngk buku la anak kaco la...ahhhh suemr itu alsan padahal aku malas nk bace buku...tapi yg kije tak berpaedah nih rajim lak aku wat...hahhaha



nih gmbo depan laman umah aku....sile abaikan rumput yg panjang aku malas nk pggl potong rumput....hahha....yg nih aku gune P....tukau creative style utk night mode.....ISO ubah kasi tggi sikit sebab tak nmpk lak malam ...huahua....cahaya dibantu flash ngan lampu jalan tu ha...ceh macam gud2 jerk cakap...hahha...blur skit tu lain tak bukan kaki tgn aku duk gegar2...hahahh

ni lak aku pakse anak aku duk kat dinding...amik gmbr cantik lau blakng tu kite kurangkan semak samun...maksudnyer biar takde benda ganggu....nnti imej dapat ditonjolkan....hahhah....gmbr tidak diedit tu...gune ISO 800 jer nih...tapi ader gak noise sikit2....abaikan dinding comot momot itu....cahaya lak lampu jerk...hah bajet gud gud lagik aku....

ni lak aku cilok masuk lam bilik bosh haku...harharhar....gmbr wulong2 aku yg cumel nih....aku gune PA....ISO still 800 tapi shutter speed tinggi kit n then F aku rendah kan sebbnyer nk kasi blur tu byk sikit....subjek aku adelah wulong2 jadi gmbr background diblurkan....lau nk wulong2 blur kene la fokuskan subjek background tu.....hoh bejt gud2 lagik.....padah sayer budak baru belajar....

p/s: hoh blajar benda baru tak salahkan...hehhe....tmbh ilmu baru nih....gud2 laghik...abg2 yg otai kompom cakap aku cis poser....hahhhhh!!!


4 yg tulis:

eima said...

wahh dah semain pandai guna cam mahai ek ....

nick said...

ala baru belajar weh

mummysyafie said...

selamat mengambil gambar..syok leh amik pic cantik² kan

:.nick.: said...

hahah...baru cube2 jerk mama

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger