11/23/2010

testing 1...2...3...

testing...testing....1..2...3...eceh...pepagi dah wat lawak ciottt...kuikui...hoh cam tak percaye pepagi lagik dah bukak blog.....siap hapdet lagik....aperkahhhh!!!hahha.....semangat datang dari pakcik bawak moto pagi tadi...eh aperkah maksudnyer itu....cenggini citernyer...ehem2...amik sore dulu....pagi tadi aku kuar umah stendet la kul 710am.....pastu kuar laju2 dari umah masuk kete masukkan anak pastu bawak kete cool jerk sambil jeling2 org kat tgh jalan....eh makcik nih kemain lagik ko bawak kete sambil mekap...ngeh3......pastu bawak kete laju2 ops brek kejap sbb jalan jem...kt umah aku tu memang benci tol...tak kire pg petang malam asik jem le memanjang...tambah2 lak Giant Pasaraya Besar dah bukak....eh penuh lak name pasaraya...hahhah....pastu ngah syok bawak kete smbil dgr hitz.fm layan Gotcha yg super cool yg mmg aku tak ley miss tetiap ari..........hoh tetibe...aku tgk depan...eh aper kajdah pakcik cine tu duk baring kat tgh jalan.....hoh sesi menslowkan kereta jap ....dah aku tgk pakcik cine tu tergolek kat tgh jalan...bukan saje tgh jalan tapi juge adalah highway....wowowo...cian pakcik tu jatuh dah tak ley bgn smbil kaki dier tergerak2 cikit....dier kene langgar ngan van budus...wowo...takut giler aku tgk......kat tgh highway tkut ade kete lain lak g lenyek pakcik cine tu...kete dh stat jem...tu dh bese la klu ade eksiden sbb duk nk tgk...kan....hoh....aku pom tgk jap jerk la...kang aku tgk lelame tak smpi lak kat opis haku nih....tak pom tak pepasal kete aku lak kene sondol....citer nih tiada gmbr yer....tak kuasa nk amik gmbr kang kene marah dek org...hoh....takutnyer bile ngk kejadian camtu kat depan mate....terus teringat kat husband aku...sbbnyer dier ari2 duk bwk moto g keje....mintak2 la di jauhkan kejadian camni.....

p/s:entri panjang lebar di pagi hari...sekian

2 yg tulis:

eima said...

ye ke
bahyenye
seb baik org tak langgar sampai putus badan cam kat hiway mrr2 ....
gile ngeri

:.nick.: said...

woo lau kene gitu aku pecut laju2 kete aku....takut...takut...nanti aku ngigau

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger