11/29/2010

ini ade lah novel!!
hoh...novel.....!!...aper novel...tgk tajuk...aper novel S.OTHMAN Kelantan..ceh pulak tu edisi khas sasterawan negara!!! adeh....korang haku nk bace ker buku tu....oh tidak...tidak...sesungguhnyer tidak sama sekali....sebab aper....aku aderlah pemalas membaca segala jenis novel...cinta ker....sedih gaban ker....jiwang karat ker....aper2 la...mmg aku takkan suke....nk tau ngaper...bile aku stat jerk pegang jerk aku rase novel tu tebal giler....rase hah lmbtnyer nk abih buku ni lau bace....hahha....pastu lak kene buku sastera cam kat atas tu...mau nyer nk kene tgk kamus dewan tu....haha bahase berbunge2 tu...kahkha...adoii.....naper erk aku tak suke bace novel...aku tgk org lain rilek jerk bace...siap leleh2 air mata....lau aku lak bace novel tanpa perasaan...eh pebenda la aku nih....jiwe tak seni langsung...hhahahh....aer pom membace novel adalah bukan aku...hahah....aku suke bace paper metro jerk...hahha...pastu aku suke tgk buku masak2...eh macam la aku rajin masak.....hahahah.....
p/s: tapi aku nk anak aku rajin bace.....

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger