10/27/2010

ader rase kerajinan sikit.....

ok...berkisar ngan tajuk di atas...kerajinan di atas aderlah dengan kater lain rajin menghapdet blog...hhahahha...tapi utk rini jerk...tak tau la ngaper....rini rase keciwe sikit...disamping kecik ati...juge ader rase not fair di situ...ermmm....takper la...malas la nk citer yg tu...yg nk citer ader lah...rutin harin aku....hahha...perlukahhh...eh harus kot...maner la tau kot2 sok anak aku dah besau dier terbace blog ibunyer nih kan...hahhaha

setat

8.00pg -g keje...ini dh wajib 5 ari smggu saje nk tulis...hahah
5.00ptg- lik kije......amik anak ....amik adik...pastu lik umah terus
5.30ptg- smpi umah ...angkut anak masuk umah....eh perluke ayat nih...hah....
5.45ptg- letak bag sumer bagai terus masuk dapo...pung pang2 mask utk hubby....
6.15ptg- siap masak hidang siap2 kat meje...apstu masuk dapo lik pung pang2 prepare br
hubby nk g nige lak...
7.00ptg-siap pung pang kat dapo terus diner...
7.30ptg- kung kang balik kt dapo basuh pggan...kuali .....sapu lantai sumer bagai
7.45ptg-anak yak pulak...mandi terus la senang...pastu g duk depan grill babai kat hubby nk
g niage
8.00mlm-tgk tb n main ngan anak jab la
8.30mlm - g nolong hubby kat stall...pung pang lak kat sane
11.00mlm -balik umah layan anak nk nenen ...tggu hubby balik wat air siap2...
12.00mlm - hubby balik tlg kemas brg niage pastu borak jap baru ley tdo......

klu korang ngk aku nyer jadual...acmne agaknyer rase .........owh itu aderlah hari2 aku kene buat yer....wajib tu......badan penat tak yah cakap tapi disebab kan buat ngan ikhlas utk suami n anak juge kerana Allah aku tak pernah rase pon tu satu beban...alhamdulillah.....knape aku citer sumer nih ...ahhaha...aderkah melalut di petang ari sementra nk tggu balik...hahahahh...sekian

p/s : kredit utk adik aku atas kerajinan beliau menjaga anak aku ngan jayanyer....^^

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger