8/08/2010

ini entry baru....

hahha....perlukah tajuk cam di atas tuh...hahha....edisi weekend aku nih....dek kemaruk ngat duk buat kek skang....so jumaat ritu aku dgn jayenyer....ker carefour utk membeli bahn2 utk wat cheese kek...wahhh....pkul 2 baru terkedek2 nk g....sbbnyer...aku baru balik dari serbis kete.....wahhh padan la org jual ciskek nih mahai2 ghupenyer bahan2 dier mmg mahal gabak...cheese seketoi jerk dah 11 hinggit....wahh...makenyer ari tu...rm50 terbang melambai2 meninggal kan ku...wah rm50 utk wat sejibik ciskek....gilerrrlahhh...takper...takper...disebabkan aura nk wat ciskek tu punye la kuat aku pejam mater jerk...kahkah...DAN ari sabtu ritu...aku bertungkus lumus ngan adik haku...duk bersilat kat dapor...wat benda alah ciskek nih ha....lepas wat ciskek...bersilat lak masak utk diner...diner aku kul 630 ptg yer....ok menu ritu ...ayam mask kicap...ikan cencaru sumbat bakar(eh btol ker gini namer dier) sambal tumbuk...huyooo...ikan bakau tu pulak perah nagn asam limau...perghh...mabelesss....kene la ngan nescafe o panas2...wahhhh.......oh tapi menu takde pic yer...aku luper sanap...baru nk snap dah tggl tulang...hahha layan gmbr ciskek jer la....dannnnn hasillnyer,.......wallahhh



ya ini dier...cheese cake yg telah berjaya aku wat...mrbeles...kahkah ...tapi malangnyer....hubby n anakku tal brape gemar la pulak ngan cheese nih...nk tak nak aku le duk makan...hahha...n then adik haku tapaw utk kekawan opish dier...hahah......




ehhhh.....ape kene mengena lak gambau nih ngan ciskek...hahha....gmbu pembuat kek haruslah ade...hahah...gmr tu mase perhimpunan bulanan opis aku ri khamis ritu....n yg sebelah haku tu kak fareen...hahahha....cam tak kene jerk entry nih......hahahhaha...

2 yg tulis:

eima said...

pandai nye buat kek .. aku malas ... haha

nick said...

time aku rajin jerk...kang malas sume benda tak jadi...hahah

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger