8/25/2010

hapdet citer semalam

ok intro memule...gambau ikan...hahahhahh



nak citer pasal berbuke jerk sebenarnyer...intro tu gmbau ikan kat restoren aku makan ....cantik2 n byk giler ikang .....hahah ,...okeis...layan gambo makanan lak..aku buke pose kat village view bangi semalam..bukan setakat semalam...aku rase dah bermalam2 dah...bukan aper..dah makanan dier sedap...aku g lah banyak kali...kahkah....




ikan bawal masak pedas...perghh...memang mabeles......teringat2 bawak ke tdo ha


tomyam campur....kaw2 ko tau...gilerlah...ngaper aku wat tomyam tak jadik gini ghupe...hahah

air pulak adalah teo o ais limau ngan air kelape somi aku punyer...




oh tak ketinggalan sdikit sayur-sayuran....hahahhah
ok sekian entri makanan



0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger