7/25/2010

semangat!!!

ok...ok aku tau aku sgt pemalas nk menghapdet blog....yer aku pemalas...maap kang aku yer...hahahh.....wahhhhh.....dah tak lamer lagik nk pose nih.....wahhh klu ade pose tentunyer ade raye kan...kahkah,...pose lom lagik dah bercerite pasal raye.....wohh semangat aku berkobar-kobar nk berpose n beraye nih....dan dengan jayanyer pada tahun nih aku telah mengkoyak rabakkan dompet haku yer puan2......yer aku telah berjaya memperabiskan duit aku beli oven.....n pengadun tangan...wah canggih jerk...dengan ayat omputihnyer hand mixer....wahhh gitu....hoh...semangat nih lam pale otak macam2 pikir nk masak pelbagai.....dan2 la haku kan....ntah2 duk lam stor jerk nanti...kahkah...maap tepon aku cap ayam tak ley snap gmbr lak...kahkah


p/s: en somi dah bunyi......beli lagik jgn tak jadi buat sekut raye sudah...kuikui

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger