12/15/2009

sedey...n ...ngeri...

biler aku bace paper ari nih...sedey sungguh....sedih mengenangkan aper nk jadi ngan budak tuh besau sok2...umo baru 14 thn tapi dah wat adegan sex yg amat melampau...5 org sekali gus gilir...tak ke keje giler namernyer tu...tambah pulak mak bapaknyer tau perbuatan dier...owh lagi sedih biler dapat tahu anak yg dibesarkan selame 14 tahun jadik camtu...ermmm...aper nk jadik....aper masalah dier smpi sggup gadai maruah camtu sekali...owh...aku mase umo 14 tahun...tak tahu camne rupe itu sek...hanyer tahu sebut sajer...lagi pulak aku masih budak2...tapi budak jaman skang...sumer pandai2...tapi pandai yg tak berjenis...pandai wat maksiat...pandai wat mak bapak sedih....yer aku bukan perfect tapi ...aku tak pernah terpikir smpi ke arah itu same sekali...owh dasyat zaman skang....
p/s:....sgt kesian ngan mak bapak budak tu

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger