12/13/2009

im not in the good mood.....hati haku sgt sakit...

owhhh....ini cite mggu lepas....tapi aku takdo mood nk hapdet mggu lepas sbb ati dah sakit yg amat....ermmm...sumernyer gara2 org yg jenih tak puas hati n suker sgt jage tepi kain orang....hanyer reti komplen org tanpa usul periksa....owhhh...aku sgt msak ngan org spesis hantu camnih...mmg jenih tak ley tgk org baik sikit ngan bos...mule dengki...ader kah mungkin dier jeles sbb dier tak diberi perhatian oleh boo....hahha...padan la muker korang tu.....bajet diri sgt la bagus...tapi sebenarnyer perangai lagi teruk...owh hati haku klu dah sakit memang gini la gayenyer...memang tak ley blah....takper....aku ade perancangan aku...aper kater aku usulkan sesuatu didalam mesyuarat pengurusan bahagian nanti...mungkin boleh diterima pakai kan...dan nanti dapat la sumer orang merasa aper yg aku rasekan....owhh...baik aku berhenti menulis dulu...klu tak nanti tak psal2 aku terhambur perkataan yg tak sepatutnyer.....chow

0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger