5/06/2009

Mei 2009..





diam tak diam dah masuk bulan 5 dah...anak aku pon dah nk masuk setahun dah umurnyer 16 ribulan ni ha...cepatnyer mase berlalu....teringat lagi sakit nk bersalin...tuptup skang dah besar panjang dah dier.,...siap dah berlari dah ha...kuikui...klu igtkan keletah anak aku tu...hadoiii....asik nk tergelak jerk....igt nk wat besday dier...this month la...tapi tak ley nk wat 16 ribulan coz that day my hubby keje la pulak...nak tak nak lewatkan sehari la...hepi bestday anak ibu...hehhe....cadangnyer nk wat kat bagan lalang...sajer nk amik angin kan....celebrate together with our 2nd year wedding anniversary...wah cam tak cayer....dah 2 year aku kawein...cepatnyer mase....jadik on 17th may nanti...aku nk celebrate bestday muhamad adhwa iman n ulang tahun kami...ok jugak kan save bajet...hahhah...tapi bulan 5 gak klu nk kire bulan aku declare ngan my hubby...cewahh....sekaligus ha...hahha......aper2 pon...this month merupakan bulan bulan yg sangat indah....bulan yg membahagiakn.....to my hubby n my son....ibu love u all sgt2....






0 yg tulis:

Post a Comment

 

@2011 Blog design by Cik Liz - Background by ava7patternsBest View : Google Chrome and Opera. Powered by Blogger